Home

torsdag 7. november 2013

Nytt møte for kvinner i Sion

Kjære søstre!

Mange begivenheter og forandringer skjer rundt oss hele tiden.
Noen er forventet og ønskes hjertelig velkommen, og andre er mer utfordrende å godta.
Det som er godt å vite, som President Uchtdorf nevnte på forrige konferanse, er at evangeliet er sant, og uforanderlig. Himmelske Fader er alltid den samme for oss, uansett om vår nærhet og tro på Ham stadig er i forandring og utvikling.

Nyheten om ett felles møte for kvinner, er derimot forhåpentligvisbare gledelig for de aller fleste av dere!
Så spennende å kunne sitte sammen alle kvinnene i en familie, og glede seg over å bli styrket og undervist av Guds levende profet i felleskap! Min datter er bare en baby, og møte er for søstre fra åtte år og oppover (I det minste er alderen i konferansesenteret satt til åtte år, for at ærbødigheten der skal ivaretas.) Men jeg gleder meg allerede!
Dette møte skal avholdes hver vår og høst, i stedet for Unge Kvinner og Hjelpeforeningsmøte som har pleid å være. Det første presidentskap sier at når vi samler oss, så vil vi, våre familier og kirken bli styrket og velsignet. Dette har jeg stor tro på, jeg vet Himmelske Fader er avhengig av oss kvinner for å ta vare på være familier og hverandre.Titt gjerne på linken under om du ønsker mer info. Ha en fantastisk dag kjære strålende damer!

http://www.lds.org/church/news/first-presidency-announces-new-general-womens-meeting?lang=eng

0 Comments:

Legg inn en kommentar